Torby promocyjne – praktyczny sposób na reklamę

torby reklamoweDzięki wprowadzonym ustaleniom, związanym ze zmniejszeniem zużycia torebek foliowych, duża część konsumentów polskich przestawiła się na torby wielokrotnego użytku, które kojarzą się z ekologicznym stylem życia.

Na polskich ulicach można spotkać torby z nadrukiem, najczęściej uszyte z niebielonego płótna lub innych tkanin, które zaskakują ciekawym tekstem, satyrycznym rysunkiem lub też prostą reklamą wybranej firmy. Firmy bowiem dostrzegły potencjał, drzemiący w takich torbach i coraz chętniej je wykorzystują jako sposób na promowanie własnych usług czy produktów. Co prawda torby firmowe są równie popularne, jednak w przypadku branży FMCG kojarzą się one najczęściej z określonymi produktami. Torby ze specjalnie wzmacnianego papieru z rączkami z kolorowych sznurków mogą się idealnie sprawdzić jako torba na prezent, nawet jeśli jest ona ozdobiona logo lub nazwą producenta alkoholu, czekoladek czy piór do pisania.
Mimo że markety dążą do ograniczenia ilości zużywanych torebek jednorazowych, to nadal są one popularne. Dlatego torby reklamowe są chętnie zamawiane zarówno przez sieci handlowe, jak i mniejsze sklepy. Takie torby są zwykle wykorzystywane wielokrotnie, zaś ich wykonanie z wytrzymałego tworzywa sztucznego przyczynia się do ich żywotności. Dodatkowym ich atutem jest także wytrzymałość farb i kolorów, którymi wykonywane są firmowe nadruki.

Zarówno torby firmowe, jak i torby reklamowe mogą być również wykonywane z wytrzymałego papieru w wybranych kolorach. Wówczas logo marki, nazwa brandu czy firmy bardzo często jest jedyną ozdobą, jaką można na takiej torbie znaleźć. Takie torby klienci również wykorzystują wielokrotnie.