Agencja PR i nowy wizerunek firmy

Prowadzę cukiernię połączoną z kawiarnią. Przez wiele lat była ona postrzegana jako miejsce dobre dla rodzin i osób starszych. Była tu cisza, spokój, można było miło spędzić czas. Niestety, przez to omijali mnie także młodzi ludzie, a oni są ważnym klientem dla każdej firmy. To mi przeszkadzało. Nie chciałam, żeby moja cukiernia uchodziła za staromodną, w której nie można się pokazać.

Agencja pr i przyciągnięcie młodych klientów

agencja pr w WarszawieOczywiście na starych klientach także mi zależało, ale miałam nadzieję, że im nie będzie przeszkadzał nowy wystrój czy hasło promocyjne i dalej będą chcieli tu przychodzić na dobre ciasta w spokojnej okolicy. Pomyślałam sobie że pomocna byłaby dla mnie agencja pr w Warszawie. Public relations pomoże mi zmienić wizerunek mojej cukierni i przyciągnie nową klientelę. Sama nie wiedziałam jak skutecznie dotrzeć do nowych nabywców. Pomogła mi w tym miła pani z jednej z warszawskich agencji. Zobaczyła mój lokal i menu, sprawdziła jak całość się prezentuje. Powiedziała, że na pewno dekoracje są nieco staroświeckie i trzeba je wymienić na nowoczesne. Poleca jasne kolory, dobre dla każdego, a do tego wygodne, ale nie nazbyt nowoczesne meble, żeby starsze osoby też dobrze się tu czuły. Miałam też przygotowane nowe ulotki promocyjne i kilka nowych rzeczy, takich jak czekoladki, babeczki czy inne drobne ciastka dobre na imprezy. To miało sprawić, że oferta będzie bardziej zachęcająca dla młodych. Lokal jest duży więc można tam też organizować jakieś mniejsze imprezy.

Dzięki temu, ze skorzystałam z pomocy agencji pr to moja cukiernia i kawiarnia zyskały nowe życie. Teraz odwiedzają ją wszyscy, i młodsi i starsi, a ja jestem zadowolona z wyników finansowych za ten kwartał. Oby moja dobra passa trwała jak najdłużej.